Inloggen
Winkelmandje

Verzending & Bezorgen

Eigen bezorgservice
Onze vaste klanten in de regio Amersfoort beleveren wij met onze eigen bezorgservice en dit doen wij geheel kosteloos. Met onze eigen bezorgservice hebben wij het vervoer in eigen hand en kunnen wij snel schakelen met onze eigen chauffeurs. Erg handig bijvoorbeeld wanneer een klant van ons ergens grote spoed mee heeft, dan is er altijd wel een oplossing te vinden waardoor de bestelling snel bij de klant afgeleverd wordt en hij of zij weer verder kan met zijn of haar werkzaamheden. Een eigen bezorgservice heeft nog meer voordelen. Doordat wij de bestellingen zelf bij de klant afleveren weten wij zeker dat er zorgvuldig met de pakketten wordt omgegaan en dat de pakketten niet een aantal keren op diverse overslagdepots worden overgeheveld en de kans op schade toeneemt. Daarnaast heeft het vervoer met onze eigen busjes en chauffeurs het voordeel dat wij erg flexibel zijn met het meenemen van eventuele retouren. Je hoeft daardoor niet zelf het verkeerd bestelde product in te pakken en weg te brengen naar onze winkel of een PostNL depot. Bij ons eigen vervoer sturen wij geen track & trace code. Wij stemmen altijd met u af wanneer we langs kunnen komen. Mocht u toch onverhoopt niet thuis zijn dan maken we een andere afspraak.


Dropshipment
Ben je niet gevestigd in de regio Amersfoort dan kiezen wij ervoor om jouw bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn van onze inkooporganisaties te versturen via DHL, DPD of POSTNL. Dit is voor ons de snelste manier om de bestelling bij jou afgeleverd te krijgen. Bestel je voor 17:00 uur op doordeweekse dagen en is het bestelde product op voorraad, dan wordt het product in principe binnen 1 a 2 werkdagen door PostNL afgeleverd bij het door jouw opgegeven afleveradres. Je ontvang hiervan een track & trace code om de bestelling te volgen. Ben je niet thuis op het moment van levering, dan komt de bezorger van de dag erop nog een keer langs. Je krijgt daar uiteraard een melding van door middel van een briefje in de brievenbus. Ben je de dag erop weer niet thuis dan wordt je bestelling weer teruggestuurd naar ons. Het is altijd mogelijk om met desbetreffende bezorger of ons contact op te nemen om het pakket bij bijvoorbeeld een Parcelshop af te laten leveren. Onze inkooporganisaties doen er alles aan om de bestellingen de volgende dag te leveren bij de klant en in 99% van de gevallen gebeurd dat ook. Het kan echter een zeer enkele keer voorkomen dat een pakketje op een sorteercentrum blijft liggen en dat de bestelling een dag later bezorgd wordt. Deze uitzonderingen zijn echter op een hand te tellen. Voor bestellingen onder de € 181,50 inclusief BTW (150 euro exclusief BTW) vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 9,68 (€ 8,- exclusief BTW)

PostNL pakketdienst
De PostNL pakketdienst gebruiken wij wanneer we vanuit ons eigen magazijn bestellingen versturen naar klanten buiten de regio Amersfoort. Voor deze verzendmethode geldt hetzelfde als bij de Dropshipment verzendmethode: Bestel je een product dat op voorraad is voor 17:00 uur dan wordt binnen twee werkdagen geleverd. Je ontvang hierbij een track & trace code om je bestelling te kunnen volgen. Ben je niet thuis op het moment van levering, dan komt de bezorger van PostNL de dag erop nog een keer langs. Je krijgt daar uiteraard een melding van door middel van een briefje in de brievenbus. Ben je de dag erop weer niet thuis dan kan je de bestelling ophalen bij het voor jou dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL. Voor bestellingen onder de € 181,50 inclusief BTW (150 euro exclusief BTW) vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 9,68 (€ 8,- exclusief BTW)

Afhalen
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel in Amersfoort. Je kiest in het bestelproces dan voor de optie 'afhalen' en zodra de bestelling voor je klaar ligt krijg je automatisch een e-mail met de mededeling dat je langs kan komen om jouw bestelling af te halen. Als je zonder een bestelling te plaatsen naar onze winkel wilt komen om een bepaald product op te halen neem dan eerst even contact op met de klantenservice. De voorraden op de webshop zijn niet onze winkelvoorraden, We hebben de meest gangbare artikelen wel op voorraad, maar om teleurstellingen te voorkomen is het verstandig om eerst even de winkel voorraad te checken door middel van een belletje met de klantenservice.
 

Onze winkel

Amersfoort Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

033 - 460 64 20
ict@masco.nl

Openingstijden

Ma t/m Vr - 08:30 - 17:30
Zaterdag - 10:00 - 16:00
Zondag - Gesloten


Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen